Това с разпояването е много драстично,едвали слагат копчетата и после запояват платката за тях,огледай с някакво фенерче по обстойно къде се държат,или пробвай с копчетата на другите врати дали излизат и да огледаш как е закрепено.
Известие
Collapse
No announcement yet.
копчета за странични стъкла на вратите- ремонт
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеКолега еко малко съм слаб с токовете но предполагам че ме насочваш към локализиране на проблема дали е във вратата или в купето (не съм чувал но защо не и в прехода врата-купе) Мисля да тръгна от по-леките проверки, в смисъл да прегледам релетата в купето и по точно посоченото от колегата lordliness и тези около него При неуспех ще пиша и ще продължа със сваляне на буксата врата-купе Не съм ги свалял тези букси и за момента гледам да го избегна тоя момент Ако се наложи - свалям
По-добре е да се ориентираш директно към модула за управление на предните стъкла (M81). Намира се зад централната конзола:
На този модул трябва да премериш следното:
Закачаш едната сонда на волтметъра на корпус. С другата сонда допираш пин № 2 от конектор "C". Това го правиш без да изключваш конектора от модула (сондата бодеш през изолацията на кабела), и колата да е на контакт.
При ненатиснат бутон, напрежението трябва да е 4 - 5 V. Когато дадеш команда нагоре, напрежението трябва да стане 0. Пробвай какво се случва. Ако се появяват 0 волта, пък прозорецът не се вдига, следва да отвориш въпросния модул и да огледаш за окислени или прекъснали връзки. Като начало просто му размърдай добре всички конектори. Може някой да се е подвадил.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ето и на снимката на Lordliness, пинът за който говорим:
PS:
Дори и без да си играеш да мериш напрежения с мултицета, можеш да направиш следния бърз и сигурен експеримент:
1 - Взимаш едно парче проводник
2 - Закачаш единия край някъде на корпус на колата
3 - Изключваш от зелената кутийка само конектора "C" (най-десния на снимката)
4 - Даваш ключа на контакт
5 - С другия край на проводника докосваш последователно пинове 1 и 2 (десните 2 от конектора)
Като пипнеш пин 1, стъклото трябва да се движи надолу
Като пипнеш пин 2, стъклото трябва да се движи нагоре
Ако така работи безотказно, се връщаш назад по трасето към ключа на вратата и търсиш проблема.
Ако и там не работи, отваряш кутийката и гледаш за окислени връзки или студени спойки (особено по веригата на пин 2)Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:37.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Тия италиански токове наистина ме трогват Преди малко понеже чаках детето пред училището и се чудех как да отбия времето се случи следното Сложих дръжката с бутона понеже беше хвърлена на дясната седалка заедно с мултицета, дадох на контакт и хоп стъклото се вдига и сваля от бутона Свалих бутона меря на двете крачета за вдигане и сваляне и резултата и на двете беше 4.45волта Премерих на задната врата но там си е около 12волта на крачетата Каква е причината за този волтаж и защо стъклото се вдига и сваля за момента Значи повтарям че стъклото винаги се сваля от този бутон но се вдига само понякога като в момента но се оказа че работи с някакъв странен токALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеТия италиански токове наистина ме трогват Преди малко понеже чаках детето пред училището и се чудех как да отбия времето се случи следното Сложих дръжката с бутона понеже беше хвърлена на дясната седалка заедно с мултицета, дадох на контакт и хоп стъклото се вдига и сваля от бутона Свалих бутона меря на двете крачета за вдигане и сваляне и резултата и на двете беше 4.45волта Премерих на задната врата но там си е около 12волта на крачетата Каква е причината за този волтаж и защо стъклото се вдига и сваля за момента Значи повтарям че стъклото винаги се сваля от този бутон но се вдига само понякога като в момента но се оказа че работи с някакъв странен ток
Направи експеримента, който описах в края на предишния си пост и всичко ще се изясни.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЩе направя експеримента но ще трябва да го издебна когато пак спре да вдига Но много странно е това което казваш че предни и задни прозорци функционират с различни напрежения
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщениеСвалих ги най после. Действително имат крачета копчетата отстрани. С повече напън излизат. Благодарение на твоето гениално хрумване шчупеното копче стана перфектно.
Comment
-
Колеги моят проблем с работата на бутона от време на време е решен Понеже съм натъпкал компа в средната конзола то той е притиснал буксите с кабелите на модула и затова бутона е работил от време на време Издебнах го когато беше спрял да вдига и разглобих конзолата Като разбутах кабелите бутона заработи Преподредих многото кабели и всичко си заработи Благодаря за насокитеALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Ето го и моето решение на проблема със счупените копчета. До голяма степен се припокрива с решението на другите двама колеги.Ако конеца се отпусне след време кламера се избутва надолу и се запъва по-назад в платката.Копчето работи перфектно без да се мести напред/назад.По желание конеца може да се залее с каноконлит и така няма да се разтегли никоа, но аз не съм го заливал.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
И аз да дам своя принос към побългаряването на копчетата. Отворих блока с бутоните, заради счупеното копче за пасажерското стъкло. Случайно ми попадна пред погледа едно обикновенно ластиче за медицински бинт, което се оказа с идеална дължина за да захване копчето. Просто го захванах за долния край както е показано на снимките. В краищата е с кукички и се захваща много добре, дори има малко процепи в бутона, които влизат идеално. Монтирах и засега работи безотказно. Дано съм бил полезен.Are you talking to me?
Comment
Comment